Показано с 1 по 14 из 14.

перевірте логі (заявка № 74178)

  1. #1
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28

    Thumbs up перевірте логі

    Перевірте будь-ласка логі. Після сканування avz було поміщено одиин файл в карантин WINDOWS\system32\sfcfiles.dll. На даний час така в мене проблема: під час скачування великих файлів з сеті, інтернета і прослуховувані при цьому музики відбувається тріщання, процесор грузиться близько 50%. Зчим це може бути пов'язано
    Вложения Вложения

  2. Реклама
     

  3. #2
    Visiting Helper Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    04.04.2008
    Сообщений
    5,972
    Вес репутации
    397
    Виконайте скрипт
    Код:
    begin
    SearchRootkit(true, true);
    SetAVZGuardStatus(True);
     QuarantineFile('C:\WINDOWS\system32\sfcfiles.dll','');
     QuarantineFile('C:\WINDOWS\Temp\Rar$EX00.546\winio.sys','');
     QuarantineFile('C:\WINDOWS\Installer\MSI65.tmp','');
     DeleteService('SCPDFV4ReadSpool');
     DeleteFile('C:\WINDOWS\Installer\MSI65.tmp');
    BC_ImportAll;
    ExecuteSysClean;
    Executerepair(1);
    ExecuteWizard('TSW', 2, 2, true);
    BC_Activate;
    RebootWindows(true);
    end.
    закачайте карантин по ссилці Прислать запрошенный карантин в шапці Вашої теми (Додаток 3 правил).
    Повторіть дії, описані в п. 1 - 3 Диагностики і нові логи прикрепіть до нового повідомлення.

  4. #3
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28
    карантин і логі вислав.
    Вложения Вложения

  5. #4

  6. #5
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28
    Все так само залишилося. Cьогодні взагалі неможливо працювати , сплошні віснякі, мишка ривками працює, процесор грузиться в стані спокою близько 100%. Можливо є ще якісь варіанти?
    Последний раз редактировалось Dima G; 22.03.2010 в 13:50.

  7. #6

  8. #7
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28
    лог виконаний,
    Вложения Вложения

  9. #8
    Visiting Helper Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    04.04.2008
    Сообщений
    5,972
    Вес репутации
    397
    Видалити в MBAM
    Код:
    Заражено ключей реестра:
    HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9afb8248-617f-460d-9366-d71cdeda3179} (Adware.MyWebSearch) -> No action taken.
    Що з проблемою?

  10. #9
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28
    ключ реєстра удалив, а проблема та сама

  11. #10
    Visiting Helper Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    04.04.2008
    Сообщений
    5,972
    Вес репутации
    397
    Виконайте слідуюче: AVZ => Файл => Мастер поиска и устранения проблем. Категория - "Системные проблемы", степень опасности - "Все проблемы".
    Нажати "Пуск". Все знайдене потрібно відмітити та нажати " Исправить отмеченные проблемы"

  12. #11
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28
    пише проблемы не обнаружены. Замітив сьогодні, що загрузка процесора в режимі простою 5-10%, але звук так само потягує як зажовану пльонку. Пробував перестановлювати звукові драйвера, всеодно нічого не допомогло. Можливо це щось зі звуковим оборудуванням?

  13. #12
    Visiting Helper Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    04.04.2008
    Сообщений
    5,972
    Вес репутации
    397
    Пробуєм такий варіант:
    1. кнопка Пуск - Выполнить ввести cmd нажати Enter;
    2. ввести chkdsk c: /r /f нажати Enter. Выскочить повідомлення виду:"Невозможно выполнить команду chkdsk ......"
    Нажміть клавішу Y;
    3. введіть exit потім нажміть Enter;
    4. перезавантажте ПК, під час перезавантаження буде виконана перевірка та виправлення помилок.

  14. #13
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    03.05.2009
    Сообщений
    24
    Вес репутации
    28
    Все ок, дякую за допомогу

  15. #14
    Cybernetic Helper Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    29.12.2008
    Сообщений
    47,526
    Вес репутации
    940

    Итог лечения

    Статистика проведенного лечения:
    • Получено карантинов: 1
    • Обработано файлов: 7
    • В ходе лечения вредоносные программы в карантинах не обнаружены


  • Уважаемый(ая) Dima G, наши специалисты оказали Вам всю возможную помощь по вашему обращению.

    В целях поддержания безопасности вашего компьютера настоятельно рекомендуем:


    Надеемся больше никогда не увидеть ваш компьютер зараженным!

    Если Вас не затруднит, пополните пожалуйста нашу базу безопасных файлов.
  • Присоединяйтесь к нам в соцсетях!

    Мы делаем все возможное, чтобы помогать людям в защите и лечении компьютеров.

    Свернуть/Развернуть Ваши права в разделе

    • Вы не можете создавать новые темы
    • Вы не можете отвечать в темах
    • Вы не можете прикреплять вложения
    • Вы не можете редактировать свои сообщения
    •  
    Page generated in 0.01506 seconds with 20 queries