Показано с 1 по 5 из 5.

what are your recommendations

  1. #1
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    13.07.2008
    Сообщений
    3
    Вес репутации
    31

    what are your recommendations

    I don't know why I can't install any kind of (except Kaspersky® Virus Removal Tool) ,and the web browser can't find any site of antivirus software (as http://www.kaspersky.com/),
    (I tried to setup windows again to solve this problem but nothing occurs).
    this is my log file in the Attachment,
    what are your recommendations?
    thanks..,
    Вложения Вложения
    Последний раз редактировалось me_saw; 13.07.2008 в 01:09.

  2. #2
    Senior Member Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    29.09.2004
    Сообщений
    3,510
    Вес репутации
    1276
    If you didnt turn off the system restore, then do it (how - see the rules)

    Please download pingpong.pif - it is a renamed version of AVZ http://rapidshare.com/files/116949749/pingpong.pif.html

    Then AVZ - File - Custom scripts
    Execute the following script (copy it, paste it in the script window of AVZ and execute):
    Код:
    begin
    SearchRootkit(true, true);
    SetAVZGuardStatus(True);
     QuarantineFile('NdisFileServices32.sys','');
     QuarantineFile('C:\WINDOWS\system32\drivers\ionnnn.sys','');
     QuarantineFile('C:\WINDOWS\system32\wmdrtc32.dll','');
     QuarantineFile('C:\DOCUME~1\Mahmoud\LOCALS~1\Temp\winpidn.exe','');
     QuarantineFile('c:\windows\system32\23dc6b.exe','');
     DeleteFile('c:\windows\system32\23dc6b.exe');
     DeleteFile('C:\DOCUME~1\Mahmoud\LOCALS~1\Temp\winpidn.exe');
     DeleteFile('C:\WINDOWS\system32\wmdrtc32.dll');
     DeleteFile('C:\WINDOWS\system32\drivers\ionnnn.sys');
    BC_ImportALL;
    ExecuteSysClean;
    BC_DeleteSvc('NdisFileServices32');
    BC_Activate;
    RebootWindows(true);
    end.
    Your computer will reboot.
    Upload the quarantined files according to the Appendix 3 of the rules. (upload here http://virusinfo.info/upload_virus_eng.php?tid=26397 )

    Then you have to do following:
    1) On a clean PC download CureIt! ftp://ftp.drweb.com/pub/drweb/cureit/setup.exe
    2) Unpack it and write it to a CD or DVD
    3) Do a whole PC check in the Safe Mode with CureIt! (on CD or DVD) on the infected PC. Then in the normal mode.

    Then make 3 logs according to the rules.
    Месть - мечта слабых, прощение - удел сильных.
    Поддержать проект можно здесь

  3. #3
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    13.07.2008
    Сообщений
    3
    Вес репутации
    31
    The problem is solved,
    thank you very very very much...

  4. #4
    Senior Member Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация Репутация
    Регистрация
    29.09.2004
    Сообщений
    3,510
    Вес репутации
    1276
    Nevertheless it is recommended that you do 3 logs for the check of your system. And did you scan the PC with CureIt! ?
    Месть - мечта слабых, прощение - удел сильных.
    Поддержать проект можно здесь

  5. #5
    Junior Member Репутация
    Регистрация
    13.07.2008
    Сообщений
    3
    Вес репутации
    31
    After the problem finished I have installed a new windows and I scanned it with CureIt then I have installed the windows again..,
    I didn't know what is the 3 logs that you mean.
    Thanks a lot..,
    Последний раз редактировалось me_saw; 14.07.2008 в 05:58.

Свернуть/Развернуть Ваши права в разделе

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •  
Page generated in 0.00968 seconds with 19 queries